WÓJT GMINY KONIUSZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI
Urząd Gminy Koniusza
Koniusza 55,
32-104 Koniusza
tel: 012 386 91 00, e-mail: gmina@koniusza.pl
2. OKRESLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO
Podinspektor ds. gospodarki odpadami – 1 etat
3. OKREŚLENIE WYMAGAŃ ZWIAZANYCH ZE STANOWISKIEM
I. Wymagania niezbędne (formalne):
4. ZAKRES ZADAŃ NA STANOWISKU:
a) realizacja zadań wynikających z uchwał Rady, uchwał i postanowień w zakresie stanowiska pracy
b) współpraca z komisjami Rady w zakresie kompetencji i stanowiska
c) ewidencja wywiezionych odpadów komunalnych
d) prowadzenie kart przekazania odpadów
e) sporządzanie sprawozdań z wywiezionych odpadów
f) prowadzenie spraw z zakresu nielegalnego gromadzenia odpadów
g) organizacja systemu wywozu odpadów komunalnych
h) gospodarka nieruchomościami -KOB, remonty
i) usuwanie dzikich wysypisk śmieci i przeprowadzanie akcji związanych z ochroną środowiska
5. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
6. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W Urzędzie Gminy Koniusza w miesiącu wrześniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 0 %.
7. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2) List motywacyjny,
3) Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
4) Kwestionariusz osobowy,
5) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywaniu pracy na wskazanym stanowisku,
6) Oświadczenie o niekaralności oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
8) Kserokopię świadectw pracy,
9) Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
10 ) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 r. poz. 1000)”.
Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem i opatruje je własnoręcznym podpisem i datą.
Karty oferty powinny zostać ponumerowane a na ostatnie powinien znajdować się zapis „Niniejsza oferta zawiera …. kolejno ponumerowanych kart”.
8. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Koniusza (pokój nr 11) lub pocztą elektroniczną na adres: gmina@koniusza.pl (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Koniusza 32-104 Koniusza nr 55 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. Gospodarki Odpadami” w terminie do dnia 12.10.2023 do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacje o wynikach naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy – Koniusza nr 55.
9. INNE INFORMACJE:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 9226) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr z 2016r, poz. 902 z póź.zm.)
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 3 dni od upływu terminu na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o miejscu i terminie testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej z maksymalnie 2 dniowym wyprzedzeniem. Do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną dopuszczone trzy pierwsze osoby, które uzyskały najlepsze wyniki w teście. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się po dokonaniu oceny testu kwalifikacyjnego. Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Koniusza oraz na tablicy informacyjnej.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Koniusza. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Iwona Wójcik – Sekretarz Gminy tel. 012 386 91 00 w.14
Wójt Gminy Koniusza
mgr inż. Wiesław Rudek