Wójt Gminy Koniusza
ogłasza konkurs na stanowisko
Referent ds. podatków i opłat
w referacie finansowym Urzędu Gminy w Koniuszy
32-104 Koniusza, Koniusza 55
1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI
Urząd Gminy w Koniuszy
Koniusza 55,
32-104 Koniusza
tel: 12 386 91 00, e-mail: gmina@koniusza.pl
2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO I WYMIAR ZATRUDNIENIA
Referent ds. podatków i opłat – 1 etat
3. OKREŚLENIE WYMAGAŃ ZWIĄZANYCH ZE STANOWISKIEM
I. Wymagania niezbędne (formalne):
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na określonym stanowisku,
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
f) co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego udokumentowany świadectwami pracy bądź zaświadczeniem o zatrudnieniu ,
g) znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o Samorządzie gminnym, ustawy Finanse publiczne, ustawy Rachunkowość, ustawy Podatki i opłaty lokalne.
h) biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny), umiejętności korzystania z Internetu,
i) nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
4. ZAKRES ZADAŃ NA STANOWISKU:
5. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
a) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy w Koniuszy,
b) praca siedząco-chodząca z przewagą wysiłku umysłowego,
c) praca przy komputerze wyposażonym w monitor ekranowy, wymagająca sprawności obu rąk,
d) praca wymagająca dużej koncentracji z narażeniem na obciążenie psychiczne,
e) praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, dobrego słuchu i wysiłku głosowego.
6. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W Urzędzie Gminy Koniusza w miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 0 %.
7. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2) List motywacyjny,
3) Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
4) Kwestionariusz osobowy,
5) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywaniu pracy na wskazanym stanowisku,
6) Oświadczenie o niekaralności oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
8) Kserokopie świadectw pracy,
9) Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
10 ) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 r. poz. 1781)”.
Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem i opatruje je własnoręcznym podpisem i datą.
Karty oferty powinny zostać ponumerowane a na ostatniej powinien znajdować się zapis „Niniejsza oferta zawiera …. kolejno ponumerowanych kart”.
8. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Koniusza (pokój nr 11) lub pocztą elektroniczną na adres: gmina@koniusza.pl (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Koniusza 32-104 Koniusza nr 55 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. podatków i opłat” w terminie do dnia 17.01.2025 r. do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacje o wynikach naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy – Koniusza nr 55.
9. INNE INFORMACJE:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr z 2024r, poz. 1135 )
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 3 dni od upływu terminu na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o miejscu i terminie testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej z maksymalnie 2 dniowym wyprzedzeniem. Do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną dopuszczone trzy pierwsze osoby, które uzyskały najlepsze wyniki w teście. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się po dokonaniu oceny testu kwalifikacyjnego. Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Koniusza oraz na tablicy informacyjnej.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Koniusza. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Jolanta Krzemińska – Skarbnik Gminy tel. 12 386 91 00
Wójt Gminy Koniusza
Hubert Wawrzeń