.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –
USŁUGA  ZWIĄZANA Z NADZOREM INWESTORSKIM

Z DNIA 07.10.2024r.
.

Nazwa zamówienia

Nadzór Inwestorski nad renowacją dzwonnicy przy Parafii Rzymskokatolickiej Wniebowzięcia NMP w Biórkowie Wielkim wraz wykonaniem konserwacji odeskowania elewacji i polichromii wewnętrznej dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

 

.

.

I ZAMAWIAJĄCY 
Parafia Rzymskokatolicka Pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Biórkowie Wielkim, Biórków Wielki 48, 32-104 Koniusza  

Włodzimierz Kurek, tel. – 692 381 486  
e-mail –
kswlodzimierzkurek@gmail.com
.

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający nie jest podmiotem, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r.
Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z (2023 poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, w związku z powyższym postępowanie będzie prowadzone zgodnie z postanowieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Wszędzie gdzie została wskazana ustawa należy traktować zapisy pomocniczo.

.

.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad renowacją dzwonnicy przy Parafii Rzymskokatolickiej Wniebowzięcia NMP w Biórkowie Wielkim wraz z wykonaniem konserwacji odeskowania elewacji i polichromii wewnętrznej dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Pracę polegać będą na:  

1.Wykonaniu konserwacji i renowacji wnętrza i na zewnątrz drewnianej wolnostojącej dzwonnicy. Wykonaniu naprawy i wzmocnień konstrukcyjnych oraz pełnego zakresu prac przy drewnie, w tym: oczyszczenie, dezynfekcja, dezynsekcja i impregnacja strukturalna. Wykonaniu instalacji elektrycznej, niezbędnej do mechanicznego uruchamiania dzwonów. Wykonane prace muszą być zgodne z zatwierdzonym projektem budowlanym remontu wolnostojącej drewnianej wieży dzwonnej z 1945 roku przy kościele Pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny, obiektu wpisanego do rejestru zabytków pod nr a-445 z 11.10.1977, pozwoleniem na budowę wolnostojącej drewnianej wieży dzwonnej z 1945 roku przy kościele Pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny, pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy dzwonnicy, pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych związanych z prowadzeniem prac przy dzwonnicy, Programem Prac Konserwatorskich wieży dzwonniczej przy kościele Pw. Wniebowzięcia NMP w Biórkowie Wielkim   
2.Konserwacji polichromii we wnętrzu kościoła. Prace obejmują babiniec w tym oczyszczenie malowideł, usunięcie przemalowania, skonsolidowanie warstw stratygraficznych. Wykonanie prace musza być zgodne z Programem Prac Konserwatorskich polichromii ścian i stropów w kościele Pw. Wniebowzięcia NMP w Biórkowie Wielkim oraz Pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i prac restauratorskich w zabytku wpisanym do rejestru zabytków

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

do 13 miesięcy od podpisania umowy na realizację przedsięwzięcia polegającego na Renowacja dzwonnicy przy Parafii Rzymskokatolickiej Wniebowzięcia NMP w Biórkowie Wielkim wraz wykonaniem konserwacji odeskowania elewacji i polichromii wewnętrznej dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

V. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW

1. Do przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji między Zamawiającym i Wykonawcą Zamawiający wybiera formę pisemną.

2. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest:   
Ksiądz
Włodzimierz Kurek, tel. – 692 381 486  

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.   
2. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli oferta co do formy i treści spełnia wymagania określone w niniejszym zaproszeniu, a także oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.

3. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz może wezwać wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia dokumentów.

VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Koniusza, Koniusza 55, 32-104 Koniusza (dziennik podawczy) w terminie do dnia 12.11.2024r. do godz. 11.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego.

Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i niezwłocznie zostanie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.

Oferty zostaną otwarte w siedzibie Urzędu Gminy Koniusza, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, w dniu 12.11.2024 r. o godz. 11.30

VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. Dla porównania ofert zamawiający przyjmie łączną cenę brutto obejmującą podatek od towarów i usług (VAT).
2. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia niniejszego zaproszenia. 

IX. WARUNKI FORMALNE

Warunki udziału w postępowaniu:

1.W zakresie potencjału osobowego

Wykonawca w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego będzie posiadał w swoim zespole:

1)  Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami)

.

2. W zakresie doświadczenia

1) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wykaże, że sprawował przynajmniej 2 nadzory inwestorskie nad pracami budowlanymi przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub do ewidencji zabytków w okresie ostatnich 3 lat

Wykonawca do swojej oferty załączy wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

1) w przypadku inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – uprawnienia budowlane, referencje

Warunki jakie ma spełnić Wykonawca składający ofertę w postępowaniu:


1. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z zaproszeniem do składania ofert.

2. Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.
  
3. Wykonawca zobowiązany jest w cenie uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.

 

X. OPIS KRYTERIÓW WYBORU OFERTY

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę brutto i spełni wszystkie warunki formalne określone przez Zamawiającego.  
2. Brak pozytywnego potwierdzenia przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków formalnych spowoduje odrzucenie oferty.

XI. ZAŁĄCZNIKI

Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo anulowania postępowania jeszcze przed terminem składania ofert lub niewybrania żadnej ze złożonych ofert bez podania przyczyny.

.