OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –
USŁUGA ZWIĄZANA Z NADZOREM INWESTORSKIM
Z DNIA 07.10.2024r.
Nazwa zamówienia
Nadzór Inwestorski nad renowacją dzwonnicy przy Parafii Rzymskokatolickiej Wniebowzięcia NMP w Biórkowie Wielkim wraz wykonaniem konserwacji odeskowania elewacji i polichromii wewnętrznej dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
I ZAMAWIAJĄCY
Parafia Rzymskokatolicka Pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Biórkowie Wielkim, Biórków Wielki 48, 32-104 Koniusza
Włodzimierz Kurek, tel. – 692 381 486
e-mail – kswlodzimierzkurek@gmail.com
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający nie jest podmiotem, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r.
Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z (2023 poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, w związku z powyższym postępowanie będzie prowadzone zgodnie z postanowieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Wszędzie gdzie została wskazana ustawa należy traktować zapisy pomocniczo.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad renowacją dzwonnicy przy Parafii Rzymskokatolickiej Wniebowzięcia NMP w Biórkowie Wielkim wraz z wykonaniem konserwacji odeskowania elewacji i polichromii wewnętrznej dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Pracę polegać będą na:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
do 13 miesięcy od podpisania umowy na realizację przedsięwzięcia polegającego na Renowacja dzwonnicy przy Parafii Rzymskokatolickiej Wniebowzięcia NMP w Biórkowie Wielkim wraz wykonaniem konserwacji odeskowania elewacji i polichromii wewnętrznej dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
V. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW
1. Do przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji między Zamawiającym i Wykonawcą Zamawiający wybiera formę pisemną.
2. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest:
Ksiądz Włodzimierz Kurek, tel. – 692 381 486
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli oferta co do formy i treści spełnia wymagania określone w niniejszym zaproszeniu, a także oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
3. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz może wezwać wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia dokumentów.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Koniusza, Koniusza 55, 32-104 Koniusza (dziennik podawczy) w terminie do dnia 12.11.2024r. do godz. 11.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego.
Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i niezwłocznie zostanie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Urzędu Gminy Koniusza, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, w dniu 12.11.2024 r. o godz. 11.30
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Dla porównania ofert zamawiający przyjmie łączną cenę brutto obejmującą podatek od towarów i usług (VAT).
2. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia niniejszego zaproszenia.
IX. WARUNKI FORMALNE
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego będzie posiadał w swoim zespole:
1) Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami)
2. W zakresie doświadczenia
1) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wykaże, że sprawował przynajmniej 2 nadzory inwestorskie nad pracami budowlanymi przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub do ewidencji zabytków w okresie ostatnich 3 lat
Wykonawca do swojej oferty załączy wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) w przypadku inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – uprawnienia budowlane, referencje
Warunki jakie ma spełnić Wykonawca składający ofertę w postępowaniu:
1. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z zaproszeniem do składania ofert.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.
3. Wykonawca zobowiązany jest w cenie uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
X. OPIS KRYTERIÓW WYBORU OFERTY
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę brutto i spełni wszystkie warunki formalne określone przez Zamawiającego.
2. Brak pozytywnego potwierdzenia przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków formalnych spowoduje odrzucenie oferty.
XI. ZAŁĄCZNIKI
Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo anulowania postępowania jeszcze przed terminem składania ofert lub niewybrania żadnej ze złożonych ofert bez podania przyczyny.