.

Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

RENOWACJA I ODBUDOWA OGRODZENIA PRZY KOŚCIELE PARAFIALNYM ŚW. AP. PIOTRA I PAWŁA W KONIUSZY

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI  Z DNIA 16.07.2024 R.
.

Nazwa zamówienia: Renowacja i odbudowa ogrodzenia przy Kościele Parafialnym
Św. Ap. Piotra i Pawła w Koniuszy, dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

.

ZAMAWIAJĄCY 
Parafia św. Apostołów Piotra i Pawła w Koniuszy, 32-104 Koniusza nr 49,

tel. 12-386-90-66;   
wik. 12-386-95-21  
.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja/odbudowa ogrodzenia przy Kościele Parafialnym Św. Ap. Piotra i Pawła w Koniuszy dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

Numer Zamówienia:

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
Przedmiotem prac konserwatorskich i renowacyjnych będą:

1)Renowacja i odbudowa ogrodzenia, polegająca na ustabilizowaniu stromych skarp, na których jest usytuowane. Dokonanie inwentaryzacji stanu fundamentu. Wykonanie nowego fundamentu i wymurowanie nowego ogrodzenia z cegły zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi. Wytynkowanie muru i pomalowanie farbą.
2)Wykonanie dokumentacji technicznej (projekt wraz uzyskaniem niezbędnych pozwoleń),
3)Nadzór archeologiczny,
4)Nadzór konserwatorski.
5)Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ)

Główny kod CPV:
92522100-7 – Usługi ochrony obiektów historycznych
45453100-8 – Roboty renowacyjne
45212360-7 – Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

71351700-0 – Usługi poszukiwań naukowych
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub  data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
.

Informacje dodatkowe: 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

1)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie usługi z czego każda polegająca na pracach budowlanych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków o wartości usługi co najmniej 100 000 zł.
2)dysponuje do realizacji usługi osobą kierującą pracami spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r. poz. 840 z późn. zm).
3)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek, o których mowa w Załączniku 2.

PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w Załączniku 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: rozeznanie rynku

KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert:
Kryteria

Informacje dodatkowe:

ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak. Zakres zmian zawiera wzór umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.08.2024r. godz. 11:00

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu: polski
.

Termin związania ofertą: do: 19.09.2024r. (od ostatecznego terminu składania ofert)

.

.

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia


Data zakończenia

.

13 miesięcy

.

.

.

.

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

40,00

 

Do pobrania:

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Załącznik nr 1 – FORMULARZ OFERTY

Załącznik nr 2 – OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Załącznik nr 3 – WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT USŁUG

Załącznik nr 4 – WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ USŁUGI, POSIADAJĄCYCH WYMAGANE KWALIFIKACJE

Załącznik nr 5 – WZÓR UMOWY

ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY

POTWIERDZENIE PRZEPROWADZENIA WIZJI

Załącznik A – OPZ Koniusza

Załącznik B – OPZ Koniusza

.